Jug potopio Panionios

Odlična igra Juga donijela je nove bodove koji su bili potrebni za ostanak u utrci za prolazak u četvrtfinale Eurolige. Počelo je u četvrtak u 14 sati kada je krenuo direktan let za Atenu gdje se uputilo oko 150 navijača Juga među kojima je bilo i 20-ak članova folklornog ansambla Linđo i gradonačelnik grada Dubrovnika Andro Vlahušić.

U Atenu smo stigli oko 1520 po našem, odnosno 1620 po grčkom vremenu gdje smo se iz zračne luke uputili u hotel u samom podnožju Akropole. Petak je bio predviđen za šetnju po Ateni te posjet Akropoli. Subota je također bila slobodna sve do 1730 kada smo se uputili iz hotela sa tri puna autobusa i uz pratnju policije dolazimo na bazen oko 18 sati. Moram pohvaliti organizaciju cijelog putovanja kao i osiguranje na utakmici. Jedino što smijem kritizirat je bazen Nea Smirni koji i nije u najboljem stanju pa smo se mi na tribinama smrzli, a kako je tek bilo igračima ne želim ni znati. Utakmica je počela u 19 sati, a sudili su je Španjolac Sergio Borell Sanchez i Nizozemac Hans Klopper, delegat utakmice bio je Talijan Gianni Lonzi. Ovaj put je suđenje bilo odlično i moram pohvaliti oba suca koji su možda imali jednu ili dvije sitne pogreške, a u cijeloj utakmici bilo je osam isključenja, četiri sa svake strane. Sve u svemu sucima dobra ocjena. Jug je od početka utakmice vodio i tu prednost održavao cijelu utakmicu. U Juga su svi igrali odlično, ali po meni je Dobud bio najbolji. Izborio je nekoliko isključenja te zabio 3 gola od kojih je, po meni, najljepši pogodak za 2:7 koji je zabio šraubom. Grci su odlična i vrlo disciplinirana ekipa koja se nikako, ni u jednom trenuntku ne predaje, a i treba naglasit da su skoro svi igrači Panionisa Grci i da je samo jedan igrač stranac. Najljepši potez na utakmici je pogodak Semana sa nekih 5-6 metara kojeg je opalio u lijevi gornji kut golmana Flegkasa, ali nažalost sudac je sudio kontra faul i poništio taj prekrasni pogodak. Što se tiče navijanja na bazenu je po mojoj procjeni bilo oko 500 ljudi, sa naše strane se je stalno pjevala pjesma Tre, tre, tre, se se… Ovaj put moram pohvaliti domaće navijače po imenu Panthersi koji su cijelu utakmicu odlično navijali i pjevali i nije bilo nikakvih problema, a čak je i bilo Grka koji su došli i sjeli s našim navijačima jer na njihovoj strani nije ni bilo mjesta. Utakmica je završila oko 2015, ali smo morali ostat na bazenu otprilike nekih pola sata da nebi došlo do incidenta kao što se je dogodilo prije 2 godine kada je Jug igro protiv Olympiakosa. Nakon toga, po nas su došli autobusi i odvezli su nas do aerodroma te smo svi sretni krenuli za Dubrovnik. U avionu je bila odlična atmosfera, čak se je i pjevalo, a u Dubrovnik smo stigli oko 2330 po našem vremenu. Sljedeću utakmicu Eurolige Jug igra opet protiv Panioniosa 3. veljače. Puno sreće Jugu u nastavku sezone.

Mario Šopar
Panionios – Jug CO 6:8 (0:2, 1:2, 2:3, 3:1)
ATENA Bazen Nea Smirni. Gledatelja: oko 500
Suci: Borrell-Sanchez (Španjolska) i Klopper (Nizozemska).
PANIONIOS: Flegkas (5), Miralis (1), Mazis, Kokkinakis (2), Thomakos, Tzamantakis, Papadogkonas (2), Hatch, Mourikis, Beristianos, Katsaounis, Kapotsis, Koukis (1). Trener: Gerasimos Voltirakis, pomoćni trener: Xenofon Lempesis
JUG CROATIA OSIGURANJE: Vićan (11), Vranješ, Bošković (1), S. Sukno, Joković (1), Seman, Marković, Bušlje (2), I. Sukno, Dobud (3), Drobac, Obradović (1), Ivanković. Trener: Elvis Fatović, pomoćni treneri: Miho Bobić, Dean Kontić

Igrač više: Panionios 2/4, Jug CO 2/4

6 komentara na “Jug potopio Panionios”

1. … svijet ostaje. pridružujem se čestitkama i zahvaljujem Šopy-ju.

iako sam mislio da bi bošković mogo bit igrač odluke, opet su dobud i bušlje bili najbolji.

2. “Grci su odlična i vrlo disciplinirana ekipa”, ne bih se bas slozio

3. pa jesam, ovu utakmicu. Pa andro ja nikad ne pisem bez argumenata;-)

4. đe si uhvatio prijenos? je li bilo na du tv-u?
    inače i ja mislim da je odlična malo pretjerano, ali su jako disciplinirani. nikad nisam gledo discipliniraniju ekipu nego njih kad su igrali u kotoru. toliko napada opucano između 25 i 30 sekunde napada uz to da su krila već dobrano krenula nazad zatvarat prije šuta. i ostale aspekte igre su odrađivali maksimalno disciplinirano